آره دقیقا این ناراحتم میکنه
شاید فقط باید یکم با خوش صحبت ها معاشرت کنم.
حرف زدن آدم ها همش از محیط اطراف میاد؟
چون تا نشنوی چیزی یاد نمیگیری
پس حرف زدن یه آدم حاصل فیلم و سریال هایی که دیده و اعضای خانواده و محله و فامیل و دوستاشه؟
اینطور فکر نمیکنی؟
+دقیقا باید بشینی پای صحبت های آدم درستش
یکی که اهل کتاب و مطالعه باشه و به طرز صحبت کردنش دقت کنی
اون وقته که متوجه میشی رو فارسی رو چطور باید صحبت کرد
فیلم و سریال بد نیست ولی فکر می کنم کتاب خیلی بیشتر کمک کننده باشه
و اینکه دامنه ارتباطات هم باید گسترده تر باشه تا به اون چیزی که می خوای برسی
https://eitaa.com/Hamrazmannnnnn/8210 برای برطرف کردنش هم تلاش کردی؟
+زیاد ولی همچنان حس می کنم کافی نیست
آخرین فیلمی که دیدی ؟
+باورت میشه یادم نمیاد؟
ولی about time رو دانلود کردم که ببینم
منتها هنوز حس دیدنش نیست
خیلی کتابی صحبت می کنی دلیل خاصی داره؟
+صرفا تصمیم گرفتم روی صحبت کردنم کار کنم