eitaa logo
ده‍‌‍‌ک‍‌‍‌ده‍‌‍‌ ده‍‌ ن‍‌ودی‍‌ا
70 دنبال‌کننده
396 عکس
212 ویدیو
0 فایل
وَ هُوَ الْرَحمٰنْ.. " اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا " خداوندا،ما از او جز خوبی نمی‌دانیم..(: جمع عکاسان زنجان:) از قاب تا احساس..📸 روایت نور برای شما🌞🌱✨ #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
خب نوبتی هم باشه نوبت معرفیه مالک نازی خانوم(خودم) ادمین گمنام ادمین رقیه وناشناس هاشون مالک https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_svbwmyz&btn ادمین گمنام https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7ev65n7&btn ادمین رقیه https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_eg6povl&btn وناشناس خود کانال https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ny0jlho&btn
چرا حس میکنم از یه نفر خوشت میاد و نمیتونی بهش بگی ؟! - حست اشتباهه عزیز
از اونی که خوشت میاد میشه اول اسمشون رو بگی ؟! - عزیزم من از کسی خوشم نمیاد که اسمشون رو بگم
1_فعلا کاری نمیکنم ممنون شما خوبین؟ نمیدونم 🥲😂 2_کجا؟ 3_ارع
هرچی اون موضوع اصلا ب من مربوط نبود خواهر