دهکده ده نودیا
سحر سوم یادم میمونه.... 🖤
که تا صبح صدات بزنم
دهکده ده نودیا
با کنیز اومده
دختره یزید....😭🖤
دهکده ده نودیا
حالا اومدی...؟
حالا که خابن تموم دخترای شام اومدی؟
عمو عباسو نیاوردی چرا؟
تنها اومدی 🥀🖤
دهکده ده نودیا
*
این استیکر خیلی اشناست یکی از نزدیکان هم اینو میفرستاد 😂❤
دهکده ده نودیا
حسین جان....!
قسمت نشد امسال هم برای تعویض پرچم حرمت کربلا باشم 🥀🖤
آقا جان خودت واسطه شو سال بعد منم بیام
دهکده ده نودیا
اونیکه میمونه....
همین حسین حسینه
بگو به دشمن ما ذولفقاریم
شما چی دارید ما امام حسین (ع) و داریم 🥀🖤