eitaa logo
ده‍‌‍‌ک‍‌‍‌ده‍‌‍‌ ده‍‌ ن‍‌ودی‍‌ا
68 دنبال‌کننده
403 عکس
219 ویدیو
0 فایل
وَ هُوَ الْرَحمٰنْ.. " اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا " خداوندا،ما از او جز خوبی نمی‌دانیم..(: جمع عکاسان زنجان:) از قاب تا احساس..📸 روایت نور برای شما🌞🌱✨ #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محبین
یه وقت‌هایی یه چیزایی رزقت نیس! سهمت نی! انقدر جون نکن رفیق!‌ بسپر به خودش ردیف میکنه @ir_mohebin
هدایت شده از محبین
شیطان قسم خورد که همه را اِغوا کند مگر بندگان مخلص را @ir_mohebin
ده‍‌‍‌ک‍‌‍‌ده‍‌‍‌ ده‍‌ ن‍‌ودی‍‌ا
😂😂😂😂🤦‍♀
جدیدا خیلی اذیتم میکنین همشونو تو برگه نوشتم 😭😭 شب میخام بگم بیا این برگه رو ببر
از فردا دیگه هئیت نیست 😭💔 من چقدر هئیتی هستم اخه دیگه ریحانه رو نمیبینم مدیونید اگه فکر کنید به خاطر یچی دیگه میررم
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منو دوستم اصلا به فال اعتقاد نداریم: ما ساعت 3 نصفه شب داداش چرا به روم آوردی 😭 خیلیم خوبه دست بزن دارم البته از اون بزنا نه ها برن بیمارستان مثلا گردن کسیو ببینم باید یه پس گردنی بهش بزنم 😭🤣 اینجوری
من وقتی میبینمش یجور جدی نگاهش میکنم ملت فکر میکنن ازش بدم میاد اخرشم یه لبخند میزنم: 😑🔪🥷 ولی من اون لحظه دارم این اهنگو تو ذهنم پلی میکنم: 😁🎀 قدو بالای تو رعنارو بنازم تو گل باغ تمنا رو بنازم تو که با عشوه گری از همه دل میبری منو شیدا میکنی چرا نمیرقصی 💗😉 بچه منه فداش بشم منه قربونش بشم منه بچه خودمههه بچهه مامانش هوووووووو بعد بچه ها از چادرم میگیرن میگن بیا بشین آبرومونو بردی 🤣🤣
بچهههههه هاااااا 😭😫 امروز اخرین روز هئیت بود دیگهههه نمیرممممم خب دوستان اشکال نداره ناراحت نشید مثل قبل محرم هر روز دم درشون میشینم تا بیاد بیرون 🤣💗 اخه مگهه میشه هر روز زنا فک میکردن خونمون اونجاس هر روز اونجایمم
ده‍‌‍‌ک‍‌‍‌ده‍‌‍‌ ده‍‌ ن‍‌ودی‍‌ا
بچهههههه هاااااا 😭😫 امروز اخرین روز هئیت بود دیگهههه نمیرممممم خب دوستان اشکال نداره ناراحت نش
ما یروز از صبح دم درشون بودیم دیدیم خبری نیس یه لحظه غافل شدم ازش اومدم دیدم رفته زبان ما رفتیم دنبالش از هرکی ادرس.... میگفتیم میگف چند قدم جلو تر ما با هر چند قدم جلو تر رسیدیم سعدی شمالی 🤣 شب ساعت 8 و نیم بود زنگ زدیم کلاس بود برنداشت برگشتیم دیگه خاستم بدونی هرجا هم بری من از قبل اونجام حواست باشه با کیا میگردی دختر ببینم سمتت باهاتون قیمه درست میکنم 😑🔪🥷