دهکده ده نودیا
هعییییی بیخیالش شدم
چرا من نمیتونم بیخالش بشم؟
چرا من نمیتونم بیخالش بشم؟
میدونی چرا؟
چون تو برای چند روز عاشق نشدی
تو خیلی وقته دوسش داری
رقیه جان نمیتونی فراموشش کنی
چون اون مال توعه
*****
تو کی؟
یا حضرت ابوالفضل فاطی تویی 😂💔
ارع دیگه
حرف دلمو زدی
تروخدا تو ناشناس نزار
اگه الان پیامتو گذاشتم که فردا قهر نکنی
الان میاد میگه درمورد من حرف نزن
هدایت شده از ویرگول؛
ماه
امشب یجوری خوشگله انگار «قمر بنی هاشم» داره بهت میگه:
نگران چی هستی؟ من حواسم بهت هست:)
دهکده ده نودیا
😂😂😂😂😂😂😂
نازی نافم افتاده میدونی چه حسی میده؟
انگار بچه تو شکممه 🤣
دهکده ده نودیا
اومایگاددد عشقم 😁💔
فرداااا جلسه هستییی دااا
دهکده ده نودیا
فرداااا جلسه هستییی دااا
ساعت چند؟ چند برمیگردیم؟
اخه فردا یکشنبه
قراره یکیو ببینم