دهکده ده نودیا
فرداااا جلسه هستییی دااا
ساعت چند؟ چند برمیگردیم؟
اخه فردا یکشنبه
قراره یکیو ببینم
دهکده ده نودیا
ساعت چند؟ چند برمیگردیم؟ اخه فردا یکشنبه قراره یکیو ببینم
۱۲میریم ۳و۴چیزینا برمیگردیم
کیو میخوای ببینی؟؟
داشتم فیلمای کسایی که قمه میزدن و میدیدم
یچییی پیدا کردممم 🥹🎀
دستاش رگگ دارهههههههه
وایییییییی ذوق فراوانن 😁🥲
گوگولیییی خیلی ناز رگات