دهکده ده نودیا
ساعت چند؟ چند برمیگردیم؟ اخه فردا یکشنبه قراره یکیو ببینم
۱۲میریم ۳و۴چیزینا برمیگردیم
کیو میخوای ببینی؟؟
داشتم فیلمای کسایی که قمه میزدن و میدیدم
یچییی پیدا کردممم 🥹🎀
دستاش رگگ دارهههههههه
وایییییییی ذوق فراوانن 😁🥲
گوگولیییی خیلی ناز رگات
دهکده ده نودیا
خب نوبتی هم باشه نوبت معرفیه مالک نازی خانوم(خودم) ادمین گمنام ادمین رقیه وناشناس هاشون مالک http
بیاین ناشناس حرف بزنیم
درمورد هرچی که خاستین
سوالی چیزی داشتین
در خدمتم 😊💔