جدیدا یچیزیتوی مداحیها باب شده که اسمشو میزاریم"خداخواندن اهلبیتو..."
نمیخوامطولانیشکنم اما؛
اگرخدایحسین(ع)نمیخواست،حسینی(ع)نبود.
دلیل لف دادنتون ؟! 🗿
همینجا دور هم زیر باد کولر ، چایی و شیرینی هم به راهه مشکل کجاست ؟! 👩🏻🦯