حَنیفٰآ ¹¹⁰ 🇮🇷
_
میگن آدمی با امید زندست !
خواستم بگم جز تو همه ناامیدم کردن ،
امام حسین ؏ جانم …💔:))
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه بابا پنجعلی درونم دارم
که همش میگه بوریم مشهد:)💛
ᴴᵃⁿⁱᶠᵃ
حَنیفٰآ ¹¹⁰ 🇮🇷
میگن آدمی با امید زندست ! خواستم بگم جز تو همه ناامیدم کردن ، امام حسین ؏ جانم …💔:))
ولیمفهوماینجمله
خیلیطولمیکشهدرکبشه...:)))🤌🏻🫀