- امروز نزدیکای ظهر رفتیم مسجد و
خداروشکر خیلی حال و هوامون
عاشورایی شد🏴✨،
عاقا حالا وقت چاییه 🖤☕️:))!
➤@Hanin_Days`🪐
#مُهّدِّئ 🦚💫
تویی که میگی ؛
یعنی کسی هست که منو دوست داشته باشه؟
خواستم بهت بگم ؛
کیو بالا تر از خدا میخوای که دوستت داشته باشه ؟
تورو خدا دوست داره،
عشق حسین و اولادشو تو دلت انداخته.. رفیق❤️🩹:))
➤@Hanin_Days`🪐
- امشب حال و هوای هیئت خیلی عالی
بود🖤
شام غریبان و شمع هاش🕯
جاتون خالی :))!
➤@Hanin_Days`🪐
- بعد از سینه زنی هم یکم سعادت پیدا
کردیم با رفقا خادمی ِامام حسین رو کنیم 🧹✨،
و بعدش هم.. وقت چایی بود دیگه😁!
خیلی میچسبه چایی های هیئت☕️.
➤@Hanin_Days`🪐
- و در پایان👥📸،
در اوج خستگی و مردگی
شب بخیر😴؛
➤@Hanin_Days`🪐
- جالبه !
الان که به آرشیو های مغزم
مراجعه میکنم
میبینم هر سال شب شام غریبان
بیدار میمونم..
نه اینکه خودم بخوام نه ،
خیلی اتفاقیه ولی بیدارم ❤️🩹:)))
➤@Hanin_Days`🪐
حسین ستودهنماهنگ غریبا وحیدا فریدا 320.mp3
زمان:
حجم:
10M
-🎧🌧💔-
لااقل صیدتو رو به قبله کن
شمر حوصله کن، شمر حوصله کن...🥀
------
مثلا بگم این مداحی لالایی امشبمون باشه :)))
➤@Hanin_Days`🪐
میگم؛
قسمت دیروز معلی رو دیدین؟
اون تعزیه گودال قتلگاه..
دیدین بی اراده همه رو برگردوندن
اون صحنه رو نبینن؟
با وجودی که فقط نمایش بود ،
نه قتلی در کار بود نه شمری نه امامی
فقط تشبیه بود ..
ولی عمه ما واقعیت همه این صحنه
ها رو از نزدیک دید💔
نه تونست سر برگردونه
نه کاری از دستش براومد :))
☫خـــادمــالعبـــاســ|𝙃𝙖𝙣𝙞𝙣
میگم؛ قسمت دیروز معلی رو دیدین؟ اون تعزیه گودال قتلگاه.. دیدین بی اراده همه رو برگردوندن اون صحنه ر
حقیقتا من آدم درونگرایی ام ولی،
از دیروز که اون تعزیه رو دیدم
دلم بدجور آشوب شده !
انگار قلبم ریشریش شده و مو به تنم سیخ 🚶🏻💔.