شاید امشب برسی تو به داد من ((:
ولی خب دیگه هیچ وقت نمیای 💔
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
اونجا که داستایفسکی میگه :
تو برای من مقدر شده بودی شاید حتی به عنوان یک مجازات
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
اگه میبینین حس ندارم به خاطر اتفاقاتیه که افتاده وگرنه آدم بیروحی نیسم
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویمکه غم ازدل برود چون توبیایی❤️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
هرچند که هرگز نرسیدم به وصالت ..
عمری که حرامِ تو شد ای عشق ؛ حلالت
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸