‹خانومحنین›
«با تو حتی غمِ دنیا هم قشنگ است، عزیز درد اگر سهمِ دل است، با تو شیدا نشود؟ 💫»
«چو نامِ تو به میان آمد، دگر غم چه بود
که درد نیز به لطفِ نگاهِ تو درمان »((:
پایان ...🌿
ممنون از ممبر محترم نسبت ب ادامه شعر ..🌿
من؛
حواسم به تک تک رفتاراتون هست ؛ منتظرم خطا بکنید !!!!😄👍🏻
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
دوست داشتنی که واقعی باشه
تو رو اینقدر افسرده و غمزده نمیکنه.
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
صد سالمم بشه آخرش نمیفهمم چرا
به چشم قهوهایا نمیگن چشم رنگی :))
خطاب ب خودم: چش رنگی خوشگلللممم🗿❤️
صفحهمونتو ویراستی دنبال کنید 🙃✨
https://virasty.com/Hanin_text
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
از یه سنی به بعد
تنها چیزی که کنار آدمها نگهت میداره
اعتماد و آرامشه.
چون دیگه گوشات از حرفای قشنگ پره...!👨🦯
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
‹خانومحنین›
صفحهمونتو ویراستی دنبال کنید 🙃✨ https://virasty.com/Hanin_text ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
ماشاءالله دست فرمون همه تون بیسته 😂🗿