یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه . کاری نکنه و حرفی نزنهها ، فقط باشه ...
مرسی برا بودنت ((: ✨❤️
حتی از راه دور
‹خانومحنین›
اونجا که داستایفسکی میگه : تو برای من مقدر شده بودی شاید حتی به عنوان یک مجازات ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
آنچنان تنگ شده قلب من از دوریِ او
که اگر دست به قلبم بزند میمیرم...
همیشه
از آدمایی
که انتظار نداشتم
یه سری رفتار ها رو دیدم
که ..
که باعث بشه دکمه شو بزنم بره((:
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
مهم نیست چقدر خوش قلب باشي ,
در نهایت مجبور میشی
با هرکسی مثل خودش رفتار کنی((:
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
‹خانومحنین›
ـ🙃✨
تو این تایم فقد یکی بود که بیشتر از همه حواسش بود .. خب مرسی ازت ((: ❤️✨
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
ـ برای کسی که دوستتون داره بجنگید ،
ولی برای اینکه کسی دوست تون داشته باشه ، هرگز
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
.
هرچه انسان باهوشتر باشد، میلش به تنهایی بیشتر است. چرا که اکثر روابط برایش حوصلهسربر خواهد بود.
- شوپنهاور
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸