کاراتو میکنی بعد نصف شب میای میگی چخبر !؟
سلامتی خبری نیست قبلاً هم خبری نبود!!!
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
علی الاصول؛
تو خیلی از مباحث .. اولویت ، توجه، مهم بودن ، اهمیت دادن خیلی برام مهمه 🗿🕶
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
-باید کسی باشد
که تمامِ خستگی هایت
نرسیده به آغوشش در گرمای صدایش
ذوب شود..
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
حسین جان ..
اگر به دامنِ وصل تو دست ما نرسيد؛
كشيدهايم در آغوش، آرزوى تو را ¹²⁸ ..
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
‹خانومحنین›
خدایا شکرت ،الحمدالله الرب العالمین راضیم به رضای خودت 🖤 ای مهربان پرودگار...
شکر ، مهربان پرودگار 💛!!!
•
قشنگترین تعریف دلتنگی رو شمس لنگرودی میگه :
دلتنگی خوشه ی انگور سیاه است،
لگد کوبش کن بگذار ساعتی سربسته بماند
مستت می کند اندوه...💔✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
•
‹خانومحنین›
حسین جان .. اگر به دامنِ وصل تو دست ما نرسيد؛ كشيدهايم در آغوش، آرزوى تو را ¹²⁸ .. ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_te
دل از این دنیا اگر خسته شود
همه درها اگر بسته شود ..
امیدواریم.. تا امام حسین داریم .❤️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸