-باید کسی باشد
که تمامِ خستگی هایت
نرسیده به آغوشش در گرمای صدایش
ذوب شود..
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
حسین جان ..
اگر به دامنِ وصل تو دست ما نرسيد؛
كشيدهايم در آغوش، آرزوى تو را ¹²⁸ ..
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
‹خانومحنین›
خدایا شکرت ،الحمدالله الرب العالمین راضیم به رضای خودت 🖤 ای مهربان پرودگار...
شکر ، مهربان پرودگار 💛!!!
•
قشنگترین تعریف دلتنگی رو شمس لنگرودی میگه :
دلتنگی خوشه ی انگور سیاه است،
لگد کوبش کن بگذار ساعتی سربسته بماند
مستت می کند اندوه...💔✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
•
‹خانومحنین›
حسین جان .. اگر به دامنِ وصل تو دست ما نرسيد؛ كشيدهايم در آغوش، آرزوى تو را ¹²⁸ .. ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_te
دل از این دنیا اگر خسته شود
همه درها اگر بسته شود ..
امیدواریم.. تا امام حسین داریم .❤️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
و ناگهان نوبت تو میشود و خداوند با دستانی پُر از نور، تمام نبودنها را جبران میکند. در ایمان بمان حتی وقتی چیزی نمیبینی.❤️
شبت بخیر 🌿✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
من هيچ عجله اى ندارم!هر چی مال من باشه ،
راهشو پيدا ميكنه!
ميزارم خود خدا برام بچینه ، خدا خير مطلقه
خدايا شكرت :)❤️🌸
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
‹خانومحنین›
به خودت سپردمش امام عباس (ع)😭❤️✨
یعنی میشه بازم تو حرمت بشینم و از عمق وجودم ...دوباره،حاجتمو بگیرم ؟!(:
تو عباسی (ع)!؟
اگه تو عباس(ع) باشی و قمرمنیر بنی هاشم ، پس آره میشه ..🙃✨😭
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
میشه بیام تو حرمت و رو به رو گنبدت بشینم و بازم تا صبح باهات حرف بزنم !؟(:
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸