‹خانومحنین›
حسین جان .. اگر به دامنِ وصل تو دست ما نرسيد؛ كشيدهايم در آغوش، آرزوى تو را ¹²⁸ .. ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_te
دل از این دنیا اگر خسته شود
همه درها اگر بسته شود ..
امیدواریم.. تا امام حسین داریم .❤️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
و ناگهان نوبت تو میشود و خداوند با دستانی پُر از نور، تمام نبودنها را جبران میکند. در ایمان بمان حتی وقتی چیزی نمیبینی.❤️
شبت بخیر 🌿✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
من هيچ عجله اى ندارم!هر چی مال من باشه ،
راهشو پيدا ميكنه!
ميزارم خود خدا برام بچینه ، خدا خير مطلقه
خدايا شكرت :)❤️🌸
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
‹خانومحنین›
به خودت سپردمش امام عباس (ع)😭❤️✨
یعنی میشه بازم تو حرمت بشینم و از عمق وجودم ...دوباره،حاجتمو بگیرم ؟!(:
تو عباسی (ع)!؟
اگه تو عباس(ع) باشی و قمرمنیر بنی هاشم ، پس آره میشه ..🙃✨😭
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
میشه بیام تو حرمت و رو به رو گنبدت بشینم و بازم تا صبح باهات حرف بزنم !؟(:
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
من دلم برات تنگ شده ... کاش یه بار دیگه اون حرم قشنگ و آرامش بخشت و ببینم ((:
کاش بین دوراهی حرمت گیر کنم 😭کاش صدامو بشنوی ، کاش ..
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
میگن وقتی دلت برا حرم پرکشید کافیه بگی کاش منم الان حرم ابوفاضل بودم..
کاش الان حرم امام حسین بودم ..
کاش الان حرم امام رضا بودم ..
کاش الان قم بودم .. کنار خانوم فاطمه معصومه
کاش الان جمکران بودم ..
کاش الان نجف بودم ..
کا ش..
همه رو برات حسنه و سفر به اون مکان های معنوی مینویسن
یهو دفتر اعمالت برات باز میکنن میگن شب تاسوعا رفتی کربلا ، مشهد ، قم ، جمکران و.. میگی من که اون روز نرفتم پس چطوری شد 💔 اینا چیه.. بهت میگن.. اینا همون لحظه ای هست ک میگفتی کاش من اونجا بودم ..
حالا.. زیارت همه تون قبول ((:
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸