نه بیمارم، نه خوشحالم، نه از حالم خبردارم
گهی با جان، گهی با دل، گهی از هردو بیزارم
اون مهربونیکه همراه خودش سرگیجه میاره و قرارع بیست روز کنارم باشه ((: خوش اومدی ب وجودم 😂👨🦯
#ب_کمپلکس
چقدر قشنگ فاضل نظری اینجا درمورد غم غصه هامون میگه:
همچون انار خون دل از خویش میخوریم
غم پروریم، حوصلهی شرح قصه نیست...
#فاضل_نظری