viva°⋆
این قضیه که نمیتونم گریه کنم.منو از خودم متنفر میکنه..
امام حسین یه کاری کن بتونم گریه کنم.حداقل یکم عذاب وجدانم کم بشه.
viva°⋆
سلام😋 از اونجایی که ممکنه نشناسیم میگم.من کاربرGهستم😋 یه چیز خوشحال کننده برات دارم😋 https://eitaa.c
کاربرGکجایی؟خبری ازت نیست؟