هدایت شده از ˖ ࣪⊹ 𝐇𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐒𝐡𝐨𝐩 ୨ৎ
بچهاا 1 ساعت دیگه عیده و واقعا از ته دلم واستون آرزوی موفقیت و سلامتی داخل سال جدید یعنی 1405 میکنم
امسال واقعا سال خوبی واسمون نبوده ولی ایشالا سال جدید پر از روزهای خوب و شاد باشه واسه خودتون و عزیزانتون 🤍🎀
عیدتون مبارک ✨️
ای خدا قربونتون برم دونه دونه پیوی
دارین تبریک میگید چقدر خوشحالم
دارمتون🥺💗🫂🍒
واستون ی آویز خیلی خیلی خوشگل درست کردم و البته یخورده قیمت بالا چون کار زیاد داشت فردا معرفیشو میزارم رنگشم اولین کسی که حدس بزنه تخفیف داره 😝🍫
به اموجی ها ربطی نداره 💘
Me: @Soni2014
اونقدر برای خودت ارزش قائل شو که از
دست دادن آدما برات بشه نعمت ، نه
خسارت ...🍓🤍
آویز Strawberry kitty ♥︎
(بیشتر به توتفرنگی میخوره تا چری منو ببخشید😭🍓)
از اون آویزاست که هرکی ببینه میگه چقدر خوشگله 🧖🏻♀
با بند و تغیرات دلخواه قابل سفارش 🍰
جنس ستاره قلب پاپیون صدفیه 🤍
ستاره رنگثابت ولی اسپیرال نیاز به مراقبت داره 🎀
میتونید هر پلاک و آویزی که دوست دارید رو به این شکل سفارش بدید 😌
قیمت با تخفیف: 235