14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجرای عملیات موفق سربازان گمنام امام زمان (عج) و ورود به محل اختفای مهرههای موساد و نابودی آنها .
مردمی که در زیر بمباران، نعره حیدرررررررررررری سر میدهند از عوعوی چهارتا شغال زرد برانداز جیشوی اغتشاشگر نمیترسند!💤🥷
اسرائیلی ها کافر حربی هستند، حمله به تجمعات اونها حتی اگر غیر نظامی هم باشند عین ثواب و بهترین ِ اعمال است!
بر سر در سازمان ملل ادرار
بر تک تک راهروهایش ادرار
کارش شده اظهار تأسف فقط
بر تک تک اظهار تأسفاتش ادرار
فی البداهه!💤😂
به زودی ترامپ به درک واصل خواهد شد!
همانطور که آقای ما را شهید کردی، به همان سبک و در همان ساعت به خاک و خون کشیده خواهی شد!
ان شاء الله
بماند به یادگار!💤😎
یک جمله از حاج قاسم بگم؛
حاجی میفرمود؛ کسی که ترس فحش خوردن از مخالفین داره و به همین خاطر سعی میکنه سکوت کنه و از انقلاب دفاع نکنه و جاخالی میده قطعاً توی میدان جنگ هم در مقابل تیر و ترکش دشمن جا خالی میده!
(راوی خودم)
خیلی از دوستان را میشناسم که سکوت کردن از ترس فحش خوردن!
برای چی آخه!💤
حاج قاسم عزیز میگفت:
نوجوان که بودم یک کتاب دعای با جلد زرد رنگ داشتم شنیدم یکی از علما آمده کرمان، گفتند من رفتم پیشش و گفتم؛ یک چیزی برای من بنویسید که بهش عمل کنم و آدم بزرگی بشم!
گفتند؛ اون عالم یک نگاهی کرد و جملهای نوشت و کتاب رو بست و به من داد، نگاه کردم دیدم نوشته همیشه با وضو باش!
(راوی خودم)
در این لحظات ملکوتی سحر ماه مبارک رمضان، برای سلامتی و نصرت رزمندگان اسلام خالصانه دعا کنیم...