هدایت شده از 02
میدونی خندهدارترین (و شاید تلخترین) بخشِ ماجرا چیه؟ مردی که تمامِ عمرش رو صرفِ مبارزه با سرمایهداری کرد و از مصرفگرایی متنفر بود، الان عکسش روی میلیونها تیشرت، لیوان و قابِ گوشی توی تمامِ بازارهای دنیا فروخته میشه!
یعنی اون تصویرِ نمادینش که نمادِ ضدِ سیستم بود، الان خودش بخشی از سیستمِ پولسازی شده. اگه الان بود، احتمالاً از دیدنِ این همه چه گوارایِ فانتزی روی ویترینِ مغازههای نیویورک و لندن، از خنده یا حرص سکته میکرد!
هدایت شده از زیرزمین
یه یادآوری جزئی: هیچکدوم از ما سیاستمدار، اقتصاددان، تحلیلگر، رییس جمهور، کارشناس مسائل خاورمیانه، کارشناس مسائل نظامی و... نیستیم. همه ما نظر شخصی داریم منتها نظر شخصی رو هیچوقت تو جمع بیان نمیکنن، نه رو اعصاب باشید، نه بذارید کسی رواعصابتون بره ممنون💞💞💞💞💞💞
پ.ن: خطاب به همکلاسیای عزیزتر از جورابم