هدایت شده از زیرزمین
یه یادآوری جزئی: هیچکدوم از ما سیاستمدار، اقتصاددان، تحلیلگر، رییس جمهور، کارشناس مسائل خاورمیانه، کارشناس مسائل نظامی و... نیستیم. همه ما نظر شخصی داریم منتها نظر شخصی رو هیچوقت تو جمع بیان نمیکنن، نه رو اعصاب باشید، نه بذارید کسی رواعصابتون بره ممنون💞💞💞💞💞💞
پ.ن: خطاب به همکلاسیای عزیزتر از جورابم
هدایت شده از A Beautiful Mind
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
امیدوارم بعد از این ماجرا، کلمههای «نمیدونم»، «علمش رو ندارم» و «مطمئن نیستم» وارد دیالوگهای سیاسی مردم ایران بشه
@farsitweets
هدایت شده از "Pause"
"Pov: شخصیت ناتسوکی سوبارو تو انیمه ری زیرو انگار متولد شده از عقده و حرص و عصبانیت نویسنده بوده و نوسنده تمام حرص خودش رو سر این شخصیت بنده خدا پیاده کرده"