از لحاظ روحی احتیاج دارم، یکی از راه برسه و بگه؛ ”من داشتم همهچیزو میدیدم؛ تو زیادی اذیت و خسته شدی. بقیه ـش رو بسپر به من؛ درستش میکنم.“
باز خداروشکر که باید واسه رای دادن بالای 18 سال باشي، اینطور که دارم می بینم وضع سلیقه و موجودیت مغز در میان جوانان خیلی داغونه...
زندگیم شده فیلما ، کتابا ، غذا ، سوشال مدیا و خواب.اما نکته خوبش میدونی چیه؟؟
کاملا ازش راضیم !!