زمانت که داره به سرعت میگذره سنت بیشتر میشه، دیگه برات مهم نیست کی بهتر حرف میزنه یا قشنگتر ابراز علاقه میکنه برات مهم نیست چقدر میتونه به زبون ریختن ادامه بده دلت به دست بیاره ، اینکه کی بهتر درک میکنه برات مهمه.
چیز های که توی ذهنم وجود داره نمیدونم اسمش بزارم حرفای منطقی یا احساسی تصمیم گرفتن بیشتر از اونی که فکر میکردم سخت تره فقط امیدوارم خرابکاری جدیدی به وجود نیارم چون دیگه معلوم نیست تکلیفم چیه و توان تحمل یه اتفاق جدید ندارم .
به "آدما" اعتماد نکنین!
بغلتون میکنن،
کلی حرفای قشنگ و خوب میزنن،
خاطرههای قشنگ میسازن،
بعد ولتون میکنن میرن...
عهه من تازه عضو اینجا شدم😂
#جویی هستم
خب توی این زمینه و سریال...
اکشن، جنایی:
ریچر (که خودم دیدم و بهترینه) ، کارآگاه حقیقی
علمی تخیلی (صرفا بقایی):
سیلو، صد، دیدن، لاست(بهترینش) ، فرام ، دارک ، زیر گنبد
اکشن_جنایی_علمی تخیلی:
فرینج، زیر گنبد، فرام
بین این لیست بلند بالا من خودم:
فرام، لاست، ریچر، دارک
رو معرفی میکنم
https://eitaa.com/harchive/81
و نسبت به این بزرگوار هم با اجازه بگم...
اگه واقعا این سبک رو دوست داری
شاهکار های کریستوفرنولان و دنی وولینو رو از دست نده.