استودیو هاشور|طراحی و دیزاین☫
.
در رابطه با تغیر نماد یا لوگوی استودیو هاشور لازم هست که نکاتی رو خدمت شما عرض کنم
.
این مدت و در طول این جنگ تحمیل شده آمریکایی صهیونی داغ های زیادی دیدیم، داغ رهبر، داغ فرزندان میناب، داغ سرداران، داغ مردم عادی و...
استودیو هاشور همواره در سمت درست و حق ایستاده است و تا ابد خواهد ماند،قصد جسارت به چهلم رهبر شهید و عزیزان میناب را با این کار نخواهیم داشت، چرا که آنها همیشه در یاد و خاطر ما می مانند، تا ابد...
مشکلات و داستان هایی از جانب لوگوی قبل به وجود آمده بود که کاملا به حق و درست اعلام شده بود،انتقادات حق را با چشم دل و گوش شنیدیم و پذیرفتیم و سعی کردیم تا این نظرات وارده را به درستی انجام دهیم که باعث شد از نماد جدید استودیو رونمایی کنیم.
تشکر از شما
استودیو هاشور
استودیو هاشور|طراحی و دیزاین☫
راهت ادامه دارد... 🖤 . .
.
40 روز گذشت... 🖤
.
.
.
استودیو هاشور|طراحی و دیزاین☫
.
40 روز از شهادت فرماندهان ارشد سپاه و ارتش گذشت... 🖤
.
.
.