هدایت شده از هِوال ☫ ؛
عصر ِفردا بدنش زیر ِسُم ِاسبانست ، مَکن ای صبح طلوع / 💔 .
تویی که نام ِتو در صدر سربلندان است ؛
هنوز بر سر نی چهره تو خندان است :)
اگر در آتش مهرت گداختیم چه غم ؟
جزای ِسوختگان در غمت دو چندان است
به احتیاج سراغ از غم تو میگیریم ..
که غم قنوت نیاز نیازمندان است !
از آن زمان که گرفتی ز مردمان بیعت
جدال عهدشکنها و پاییندان است…
خوشا به تربت پاک تو سجده بردن ما ؛
تویی که نام تو در صدر سربلندان است .