- هــيوأ -
_
از سمت مادری تک نوه دختری بودم؛
عزیزدوردونه ی پدربزرگم،
هیچوقت تک تک محبتاشون و علاقشون فراموش نمیکنم.
هیچوقت یادم نمیره با پای خودم رفتم سالن عروجیان که پدربزرگم راهی کنم،
هیچوقت یادم نمیره موقعه مراسم به قدری پاهام میلرزید که هر لحظه حس میکردم الان دیگه افتادم:))
ولی با تمام این سختی ها گذشت..
همیشه گوشه ی ذهنم حک میشه من مدیون ایشونم؛
بابت نون حلالی که سر سفره آوردن و فرزندانشون و نسلشون علوی و حسینی بار آوردن !
و هیچوقت یادم نمیره خادم و آشپز امام حسین (ع) بودن و از جون مایه میذاشتن،
و البته میدونم مزد زحماتشون هم گرفتن تو ایام ماه رجب ، شب جمعه ، شب لیلة الرغائب فوت کردن
و قبل از اینکه خاکشون کنن مهمون پرچم حرم آقا امام حسین جانم شدن:)!
و فقط میتونم بگم خوش به سعادتشون..
ان شاالله که لحظه ی مرگشون خود آقا بغلشون کرده باشن.؛
[ممنون میشم فاتحه ای بخونید]
#هیوا✍🏻
از امام صادق "ع" پرسیدند:
-ارزاق گران شده ، چه کنیم؟
حضرت فرمودند:
+ارزاق گران شده ، رزّاق که عوض نشده،روزی شما را رزاق میرساند نه ارزاق.بروید و نگران نباشید؛
امام رضایِ قلبم، بابا شدنتون ،
ولادت دردانه تون مبارک؛
به نیابت از آقا صاحب الزمان«عج»
و چهارده معصوم«ع»
سه تا صلوات هدیه به امام جواد بفرستیم..
-التماس دعای فرج
دیگر به هیچ وجه منتظر نیستم
نه منتظر کسی که مرا نجات دهد
و نه منتظر اتفاقی که مرا دوباره سر پا کند
گلدان انتظارم شکست و گلش پژمرده شد.
در نامهاش به ابن عباس میفرمود:
آنچه از دنیا را که
از دستت رفته است،
رها كن؛
و زياد برایش غصه نخور.
_مولایمتقین، علیعلیهالسلام
| الكافي،ج۸،ص۲۴۰
- هــيوأ -
در نامهاش به ابن عباس میفرمود: آنچه از دنیا را که از دستت رفته است، رها كن؛ و زياد برایش غصه نخور
میدانست که ما نمیتوانیم غصه نخوریم!
فرمود: حداقل کمتر غصه بخورید..