اونجا که تو قنوتت یا سجده ت میگی ادمم کن، بدون کسی الکی ادم نمیشه!
هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند؛
- هــيوأ -
[ یا صاحِبَ مَنْ لا صاحِبَ لَهُ ]
[ یا حَبیبَ مَنْ لا حَبیبَ لَهُ ]
هدایت شده از پیام شهدا
✨نیمهشعبان بدون جشن؟!
محاله 😍
بیاین کنار هم،
یه شب پر از نور و شادی بسازیم 🌼💙
🎤 سرود داریم:
گروه طنین ظهور
🔶عمو روحانی داریم:
حجت الاسلام عرشی
💥نورافشانی داریم :
در حد انفجار
☕️و ایستگاه صلواتی پر و پیمون
لبو ، سیب زمینی ، شیرینی، پفک و ...
🔸سه شنبه، شب عید ، از ساعت ۱۹ الی ۲۰
🔹گلزار شهدای گمنام
شهرک شهید محلاتی
🔺#خانوادگی_تشریف_بیارید .
🔔 رسانه های گلزار شهدای گمنام
بله | ایتا | اینستاگرام | تلگرام
💠 @PAYAMESHOHADA
- هــيوأ -
✨نیمهشعبان بدون جشن؟! محاله 😍 بیاین کنار هم، یه شب پر از نور و شادی بسازیم 🌼💙 🎤 سرود داریم: گروه
اگر دوست داشتین تشریف بیارین..
زان رو که عارفان، در سِیر عاشقان ، بَر
عاقلانِ شهر، در وا نمی کنند!
با وصل خود بیا ، نامم صدا زَنا ، عقلم
زِ سَر پَرا ، دیوانه خوان مرا!
- امام زمان
- هــيوأ -
_
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد، وقت است که باز آیی؛
و تو آن خوبترین خبری که خداوند،
عالم را از شوق آن پر خواهد کرد؛
یاصاحبالزَمان!