- هــيوأ -
میدونم دعوتم کردین تا بگم این چند وقت چقد بهم سخت گذشت و هیچکس نفهمید..
چقدر نیاز داشتم بیام و بگم چقدر درد تو دلمه،
میدونم تک تک حرفای دلم شنیدین و فقط میتونم بگم الحمدلله کما هو اهله:)!
و در آخر عذر میخوام از تمام ممبرها بابت این نبود فعالیت در این چند وقت حلال بفرمایید به شرط لیاقت ان شاالله جبران میشه؛
- هــيوأ -
[ یا مُجیبَ مَنْ لا مُجیبَ لَهُ ]
[ یا رَفیقَ مَنْ لا رَفیقَ لَهُ ]
- هــيوأ -
به اذن عالی اعلی، به احترام علی شروع میکنم این ماه را، به نام علی:)!
خدایا!
رمضان را با نام علی ع آغاز میکنم.
که اگر قرآن بر سر میگذارم، به عشقِ قرآنِ ناطقی است که در این ماه، محاسنش به خون سرش خضاب شد.
یا امیرالمؤمنین! رزق اشک و معرفتِ ما را در این شبها زیاد کن..
ــ امام باقر (ع) فرمودند :
در ماه رمضان ابتدا نماز بخوان سپس افطار کن ؛
مگر این که همراه عدهای بودی که منتظر افطاربودند.
اگر قرار بود تو نیز با آنان افطار کنی با ایشان
مخالفت نکن و ابتدا افطار کن در غیر این صورت ؛ ابتدا نماز بخوان..
فقط نسبت به غذا خوردن روزه نگیریم ؛
کاش چشمِمون، گوشمون، زبانمون
همــه در مقابلِ انجام گناه در این
ماه مبارک روزه باشن.
تلنگر!