eitaa logo
هانول ☆
327 دنبال‌کننده
391 عکس
20 ویدیو
1 فایل
چند قدم آن طرف تراز زمین،جایی که اسمان دردفترچه ام می نشیند.☁️ روزنوشته هایی ساده،برای ثبت لحظاتی که زیرهمین اسمان اتفاق می افتد. اینجا همه چیز شفاف است؛ مثل نور روز!🌞 بگذار حرف دلت در اسمان من حل شود: https://abzarek.ir/service-p/msg/4317053
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Ariel_135/4719 ذووق😭 خیلییی خوشحال میشم وقتی میفهمم اینجا هنوز مورد علاقه یکی هستت✨✨
مهلوف خانووم... اميدوارم سال جدید برات سرشار از شادی، موفقیت های پی در پی، خنده های از ته دل، روزهای قشنگ و سلامتی باشه و اتفاقات خیلی خوبی تو زندگیت رقم بخوره🌟 امیدوارم امیددر قلبت تا ابد جریان داشته باشه؛ و اجازه ندی غم و غصه مهمون اون قلب پاک و مهربونت بشه💕 تولدت مبارک مهربان بانوو 🥲💖
https://eitaa.com/Hunnewell/6562 من که به نظرم کانالت خیلی خوبه ولی مشکل اینه که خیلی برات مهمه که چرا ترک میکنن تو دنیا میلیارد ها آدم وجود داره یعنی قراره همشون از سلیقه ی تو خوششون بیاد؟ قطعا نه و به علاوه که تا وقتی کارت به دیگران آسیب نرسونه اینکه نظر دیگران چیه هیچ اهمیتی نداره خلاصه خودتو اذیت نکن _بله کاملا درسته من خیلی سعی میکنم برام مهم نباشه بعضی اوقات فقط بهش فکر میکنم 😔 ممنونمممم✨😭
شاید صرفا از نوع و مدل چنل خوششون نمیاد ولی به این معنی نیست که چنلت جالب نیست.اتفاقا خیلی قشنگه و سیصد و خورده ای نفر هستن که خوششون میاد _اوهومم شاید همینطور باشه. مرسییی خانومییی🥺🌟
هدایت شده از Velvet Soul★
"
آرشیو محرمانهٔ
سندروم‌های روح" در میان هزاران پروندهٔ ثبت‌شده ، هر روح تنها یک سندروم دارد که به او تعلق گرفته است‌. پروندهٔ شما بررسی خواهد شد و سندروم پنهان روحتان ، همراه با توضیحی اختصاصی دربارهٔ آن و تصویری متناسب با حال‌وهوای سندرومتان تقدیمتان می‌شود. • برای ثبت پرونده: این پیام + پست موردعلاقتون از چنل رو روونهٔ چنل‌های قشنگتون کنید و اینجا جوین باشید. -یادتون باشه حتماً توضیحات سندروم رو بخونید. Limit | Tags
هدایت شده از Velvet Soul★
نه عزیزم چنل دیلی که خوبی بدی نداره هر چی خودت دوست داری میذاری و هر کس سلیقه اش مثل تو باشه میمونه کسی هم که سلیقه اش متفاوته میره که اصلا مهم نیس کیفیت مهم تر از کمیته من اگر کانال داشتم ترجیح میدادم ممبرام صد نفر با سلیقه مشابه باشن اما ۱۰۰۰ نفر که بخوان ایراد بگیرن نباشه زیاد سخت نگیر این خودتی و هر کی خوشش نمیاد.. بسلامت(فک کنم یکم خشن شد😄) _سلامم همزاد خانوم چطوریی؟؟ بله صحبت های شما کاملا درسته و با تک تکشون موافقم اصلا یکی از دلایلی که چنل قبلیم رو رها کردم همین بود اعضا خیلی هاشون فیک بودن یه جوری که انگار خودتی و خودت این چنلو که زدم عوض شدن رو کاملا اختیاری کردم لینکو در اختیار دوستام و بقیه میزاشتم تا اگه دوست داشتن عوض بشن نه اجباری حتی یه نفر هم خودم عضو نکردم. چون دوست داشتم اینجا بودنشون از ته دل باشه نه اجباری نبابا خشن نبود که😁 ممنووون قشنگمم✨