🔹پیشنهادی برای تأمین نان آئین تشییع امام شهید
سلام واحترام
بی مقدمه بر سر اصل موضوع می روم
با نزدیکتر شدن به روز تشییع رهبر شهید در مشهد مقدس جنب وجوش ها بیشتر می شود
تقریبا هر روز تماس هایی از مجموعه های دولتی و مردمی مبنی بر اینکه برای تامین نان چه کنیم را دارم
به همه دوستان مسئول گفتم
ولی اینجا هم نظراتم را می نویسم
تا حداقل برای خودم به یادگار بماند
🔻موضوع نان اگر درست راهبری شود
چالش نمی شود ان شاالله
فقط مهمترین اقدام ایجاد یک اتاق وضعیت نان برای کل شهر است
این کار در اتحادیه نانوایان انجام شده
و هر منطقه شهری در اتحادیه یک مسئول دارد که بر نانوایان اون منطقه مشرف است
بزرگترین اقدام باید ساختار سازی باشد
به این معنی هر عزیزی که گفت برای فلان موکب یا فلان اسکان نان نیاز است
بلافاصله محل تامین آن یا براساس موضوع و یا براساس جغرافیا مشخص و قابل ارجاع باشد
💢در قدم اول
تمام ظرفیت نانوایی های سطح شهر را در روزهای ۱۷ و۱۸ و ۱۹ تیر ماه به صورت شبانه روزی کنند
با بکارگیری شیفت های خاموش روزانه بیش از ۴ میلیون قرص نان تولید می شود
📌قدم بعد
این مجموعه ها اگر در تامین کارگر نانوایی دچار مشکل هستند که هستند
از طریق اتحادیه های شهر همجوار و استان های همجوار درخواست کمکرسانی و ارسال تیم های کارگری را داشته باشند
قدم بعد
از طریق فرمانداری های شهر های بزرگ همجوار به هر شهر برای اون روز ها سهمیه تولید و ارسال نان به مشهد داده شود
مثلا کاشمر،تربت گناباد ،نیشابور و سبزوار و ... هر کدام حداقل روزی ۵۰ هزارنان یا بیشتر به مشهد ارسال کنند
♦️قدم بعد
فعال کردن مساجد و حسینیه های مردمی خارج از شبکه رسمی تولید نان مواکب اربعین و گروه های جهادی و مواکب دهه آخر صفر از استان ها و شرکت های تولید دستگاههای نان به مثال عزیزان مشهد پخت وهمچنین مجموعه های نظامی مثل ارتش و سپاه و نیروی انتظامی در شهرها و استان های همجوار خیلی موثر است
شناسایی و سازماندهی و استفاده از توان اجرایی این عزیزان می تواند از موازی کاری و حتی از اسراف جلوگیری کند
بکارگیری این فرصت های مردمی ظرفیت بالایی بیش از ۵۰۰ هزار قرص نان را در هر روز برای شبکه خدمت ایجاد می کند
در پایان از خداوند متعال برای تمام خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمت رسانی به مردم را مسئلت دارم .
۱۴۰۵/۰۴/۰۳ مشهد مقدس
هاشم نبی زاده(۱)
(۱)فعال در تشکلهای انقلابی و با تجربه در نانوایی
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 من زیر بیرق اباالفضلالعبّاسم...
🆔 @KHAMENEI_QOM
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌من سنیام و با افتخار خادم اهلبیتم
🔹محرم در لبنان، شیعه و سنی در کنار هم به خدمت به عزاداران سیدالشهدا مشغولاند و این ترجمان عینی و عملی غدیر و مقاومت و عاشورا و مقاومت است
💢یعنی وقتی اهل سنت و حتی مسیحی می بیند جان فشانی و فداکاری حزب الله را می شنود و می خواند و مرور می کند زمانه ای که مقاومت و حزب الله نبود و مانعی در برابر رژیم صهیونیستی وجود نداشت و همین بود که سالها در جنوب لبنان تصرف و سلطه غیر قانونی اسرائیل را مردم لبنان مشاهده نمودند
♦️و امروز هم خواسته مشترک آمریکا_ اسرائیل و مزدوران آنها در لبنان و کشورهای منطقه همین است که مانع در مقابل رژیم صهیونیستی را بردارند
✍و این همان نکته کانونی است که جوان اهل سنت و مسیحی متوجه است و آمده است تا خودش را به کانون قدرت و انرژی حزب الله برسد یعنی عاشورایی شود
https://eitaa.com/IRANkx