eitaa logo
بورس‌ ایران، ارز دیجیتال
4.2هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
256 ویدیو
31 فایل
💯 بورس ایران و ارز دیجیتال اطلاعات مفید و مطالب آموزنده بازار سرمایه 🌹ادمین وکارشناس @hani11020
مشاهده در ایتا
دانلود
۴۲۹ نماد منفی ۲۶۸ نماد مثبت ۹۴ نماد از نماد های مثبت کمتر از یک درصد مثبت هستند و ۱۵۴ نماد دیگر بیش از یک درصد
لیست پیشنهادی نوسانگیری 👇 سه شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ ❇️ تمامی سهم هایی که معرفی میشن تاکید می کنیم وقتی صف فروش هستند و صف جمع شد و وقتی صف فروش نبودند از منفی تا صفر تابلو می توانید ورود کنید. ✴️ دقت کنید با توجه به ریسک بالایی که این نوع ترید کردن داره تا به توانایی و مهارت لازم نرسیدید با حجم نقدینگی بالا اقدام به معامله نکنید.
حمایتها محدوده ۱۴۲۰ و ۱۲۰۰ تومان در صورت برگشت از حمایت اول، واگرایی در مکدی تایید و میتواند تا محدوده ۲۲۰۰ تومان رشد داشته باشد.
فقط تو منفیا قابل بررسی
⭕️دستورالعمل‌های جدید بانکی و تاثیر آن بر بازارهای مالی داخلی 09 خرداد 1 💠از ابتدای سال جاری  شاهد دو دستورالعمل بسیار مهم از طرف بانک مرکزی بوده ایم: 1-نگهداری بیش از 10 هزار یورو مصداق قاچاق ارز است. 2- دستورالعمل الزامات اجرایی تعیین سطح فعالیت اشخاص حقیقی فاقد شغل و اشخاص حقوقی غیرفعال آنچه از بررسی این دو دستورالعمل برمی آید اجرایی شدن دقیق تر قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی و عزم جدی برای مقابله با فرار مالیاتی، میباشد. 🔵تاثیر دستورالعمل های جدید بر بازارهای مالی: با ابلاغ دستورالعمل ها و بخشنامه های ذکر شده و نظایر آن  به نظر پول های سرگردان و پارک شده بیش از هر زمان دیگری از بازارهای سفته بازی همچون بازار طلا و ارز و حتی بازارهایی نظیر بازار خودرو و مسکن فاصله گرفته و به سمت بازارهایی که منع و محدودیت قانونی خاصی برای فعالین آن بازار ها وجود ندارد،سوق پیدا میکنند. 🔴بازار امن فعالین بازارهای مالی: 🔷از حیث قوانین و مقررات و منع و محدودیت های قانونی میتوان از  بازار سرمایه به عنوان امن ترین بازار نام برد. ♦️چراکه در این بازار نه شاهد قوانین و محدودیت در میزان واریز و برداشت هستیم و نه مالیاتی به فعالین این بازار تعلق میگیرد. 📌از طرفی با توجه به تنوع بازارهای موجود در بازار سرمایه از جمله بازار سهام ، اوراق بهادار ، بورس کالا و … و با توجه به تنوع شیوه های سرمایه گذاری در این بازارها، بازار سرمایه میتواند پاسخگوی نیاز افراد مختلف با سلایق گوناگون جهت سرمایه گذاری باشد. بطور مثال افراد ریسک پذیر که آموزش های لازم را دیده اند و علاقه به تجربه ی هیجانات بازارهای مالی بطور مستقیم را دارند میتوانند با دریافت کد بورسی، خود اقدام به معامله در بازار کنند. 💥افرادی که ریسک پذیر هستند ولی زمان و تبحر کافی برای سرمایه گذاری ندارند میتوانند از شرکت های سبدگردانی بهره بگیرند.👌 💥افرادی هم که ریسک گریز هستند و یا بطورکلی در زمان هایی که بازار در وضعیت پرریسک قرار دارد، سرمایه گذاران میتوانند از صندوق ها با درآمد ثابت جهت سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک استفاده نمایند.👌 ♨️منبع: سیگنال
نقشه ابتدایی بازار سهام کوچک بازار مورد توجه سهامداران
گروه پر تقاضا
غگیلا هم گارد صعودی خوبی با حمایت های قوی گرفته است
خودرو خگستر منتظر واکنش خودرو محدوده 200
وتوصا واکنش به کف کانال
در صورت قرارگیری برروی حمایت ۵۲۹۵ الی ۵۵۱۳ ریال مناسب خرید است (میان مدت) نکته : در شپنا ابرکومو جامانده وجود داره که می‌تونه قیمت رو به سمت خودش جذب کنه ( احتمالا دلیلی برای ریزش تا قیمت مشخص شده در چارت باشد)
آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ موضوع: آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده زمان برگزاری: 1401/03/11 ساعت 11:30
⭕️ ی بازار تا به این لحظه
پالایشی ها ورود پول خوبی دارن تا به اینجا✅
📌عوارض صادراتی لغو شد / گمرک رسما لغو عوارض صادراتی را به کلیه واحد‌های ستادی و گمرکات اجرایی ابلاغ کرد. 🔹علی اکبر شامانی، مدیرکل دفتر صادرات گمرک در نامه‌ای به کلیه واحد‌های ستادی و گمرکات اجرایی اعلام کرد مهلت موضوع اخذ عوارض صادراتی پلکانی از مواد معدنی و کالا‌های صنایع معدنی - محصولات پتروشیمی و کشاورزی به پایان رسیده و هرگونه اخذ عوارض خلاف مصوبه تنظیم بازار است. 🔹پیش از این، اخذ عوارض صارداتی از مواد اولیه معدنی و صنایع معدنی که با انتقادات معدن داران و صاحبان صنایع معدنی همراه بود، وزارت صمت طی ۲ مرحله اقدام به اصلاح و حذف عوارض صادراتی برخی مواد و محصولات معدنی کرده بود.
از صنعت به دید بالای دو‌ سال قابل بررّسی. از جامانده های گروهشون هستند و از طرفی ارزش ذاتیشون بالاتر از قیمت فعلیشون هست.
40.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از همه توهین‌ها این آرام‌بخش است. البته حواسمان به دشمن هم هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نماد به پرتفوها اضافه شد احتمالا همین روزا بازش کنند
🟢 خبر مثبت فولاد اطلاعیه 1401/03/10 فولاد مبارکه اصفهان پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه (اصلاحیه) 🟢 از مبلغ 293,000 میلیارد ریال به مبلغ 530,000 میلیارد ریال (معادل 81 درصد) از محل سود انباشته به منظور تأمين بخشی از منابع مورد نياز جهت تکميل طرح‌های توسعه در دست اجرا ۱) احداثِ نيروگاه سيکل ترکيبی به ظرفيت اسمی 914 مگاوات ۲) خريد دارایی‌های سرمايه‌ای (50 دستگاه لکوموتيو) ۳) جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزايش سرمايه شرکت‌های سرمايه‌پذير ۳) جبران مخارج انجام شده بابت سرمايه‌گذاری‌های صورت گرفته (خريد سهام) ۴) تحصيل سرمايه‌گذاری‌های جديد (خريد سهام جديد) ۵) تأمين بخشی از سرمايه در گردشِ مورد نياز شرکت