من حضرت آیت الله العظمی خامنهای
( حفظهالله ) را خیلی تنها میبینم .
او نیازمند ِهمراهی و کمك شماست،
و شما حضرات معظم، با بیانتان و
دیدارهایتان و حمایتهایتان با ایشان
میبایست جامعه را جهت دهید .
اگر این انقلاب آسیب دید، حتی زمان ِ
شاه ملعون هم نخواهد بود ؛
بلکه سعی استکبار، بر الحادگری محض
و انحراف عمیق غیر قابل برگشت خواهد بود .
- شهید سلیمانی ره،
کتاب ِمکتب حاج قاسم
رهبر انقلاب: امروز جمهوری اسلامی احتیاج دارد به عدالت، و احتیاج دارد به تقوا؛ امروز جمهوری اسلامی نسبت به گذشته، هم در عدالت پیشرفت داشته است، هم در تقوا؛ لکن تا آن مقداری که مورد انتظار است فاصله داریم.
امیرالمؤمنین را باید اسوه قرار بدهیم و در این راه به سمت آن قلّه حرکت کنیم. ۱۴۰۴/۱۰/۱۳
سپاه و بسیج داعشیَن ؟ شما ها چیاین؟
از حیوون پستتر هم براتون کافی نیست .
دعا برای ظهور حضرت حجت ،
سلامتی رهبر معظم انقلاب ،
حفظ انقلاب و کشور عزیزمون ،
فراموش نشه *
هدایت شده از شیطان
دوست ندارم با گفتن ذکر «لا حَولَ و لا قُوَّةَ إلّا بِاللّهِ العَلِيِّ العَظيمِ» و ذکر « اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد و عَجِّل فَرَجَهُم» شیطان های جنی و انسی رو از خودتون دور بکنید.
بذارید نزدیکتون بمونن. گناه دارن :(
@Sheitan_graphy