از اینایی که با مد و جریان حرکت جامعه و
این و اون کاری ندارن و در هر حالت ،
هرچی خدا گفته انجام میدن خوشم میاد .
شخصیت خودساخته و مستقل یعنی همین .
دعا! دعا هم خیلی چیز مهمی است و به نظر من صحیفهی سجادیهی مبارکه یکی از بهترین ذخایر معنوی ماست، اگر بتوانیم از این استفاده کنیم. با این دعاهای صحیفهی سجادیه که هر کدامی یک بابی است، هر کدامی یک دنیای خاصی است، یک دریایی است و معارف را به انسان تعلیم میدهد، دل انسان را نرم میکند، خشوع را به انسان تعلیم میدهد، مأنوس باشید. ۱۳۸۷/۰۳/۲۱