از اینایی که با مد و جریان حرکت جامعه و
این و اون کاری ندارن و در هر حالت ،
هرچی خدا گفته انجام میدن خوشم میاد .
شخصیت خودساخته و مستقل یعنی همین .
دعا! دعا هم خیلی چیز مهمی است و به نظر من صحیفهی سجادیهی مبارکه یکی از بهترین ذخایر معنوی ماست، اگر بتوانیم از این استفاده کنیم. با این دعاهای صحیفهی سجادیه که هر کدامی یک بابی است، هر کدامی یک دنیای خاصی است، یک دریایی است و معارف را به انسان تعلیم میدهد، دل انسان را نرم میکند، خشوع را به انسان تعلیم میدهد، مأنوس باشید. ۱۳۸۷/۰۳/۲۱
هدایت شده از شیطان
نماز، دژ محكم خداوند مهربان و وسيله راندن شيطان است :)
این سخنی از امام اولتون بود.
خودمونیم این روزا کیه که به این چیزا عمل کنه و مراقب این چیزا باشه.
خوشحالم اگه توام مراقب این دژ نباشی و بهش اهمیت ندی :)
@Sheitan_graphy
جوانان ننشینند که گرد پیری سر و روی
آنان را سفید کند . ما به پیری رسیدهایم
و به مصائب و مشکلات آن واقفیم .
شما تا جوان هستید میتوانيد کاری
انجام دهید . تا نیرو و اراده جوانی دارید
میتوانید هواهایِ نفسانی ، مشتهیات
دنیایی و خواستههای حیوانی را از خود
دور سازید . ولی اگر در جوانی به فکر
اصلاح و ساختن خود نباشید ، دیگر در
پیری کار از کار گذشته است . تا جوانید
فکری کنید ؛ نگذارید پیر و فرسوده شوید .
- کتابِآدمشدنچهمشکل | امامخمینی ره