دعایِ روز دهم ماه مبارک 1447 _
«اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِيْهِ مِنْ المُتَوَكِّلِينَ عَلَيْكَ،
وَاجْعَلْنِي فِيْهِ مِنْ الفائِزِينَ لَدَيْكَ،
وَاجْعَلْنِي فِيْهِ مِنْ المُقَرَّبِينَ إِلَيْكَ،
بِإحْسانِكَ يا غايَةَ الطَّالِبِينَ.»
ای خدا مرا در این روز از آنان که بر تو توکل کنند
و نزد تو فوز و سعادت یابند قرار ده،
و مرا از آنان که مقربان درگاه تو باشند قرار ده،
به حق احسانت ای منتهای آرزوی طالبان.
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
این رو به صورت گسترده اطلاعرسانی کنید؛
با هیچ مقام مسئول، پاسدار، مدیر، یا افراد مهمی که اطرافتون هستن تماس نگیرید..
.
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
عمو ترامپ آمده. همو که منتظرش بودید و التماسش میکردید که زودتر بزند. همو که میگفتید فقط نظام جمهوری اسلامی را میزند و ایران را نه! حالا صدای انفجارها را میشنوید؟ بیخ گوش شما را هم میزند؟ مادران و خواهران شما هم جیغ میکشند؟ نگران نباشید. جمهوری اسلامیای که پرچمش را به آتش میکشیدید حالا مراقب شما خواهد بود. موشکهایش بزودی به پرواز درمیآیند و منطقه را به آتش میکشند. دل قوی دارید و حالا زیر چکمه و آتش دشمن، به کارهای یک ماه اخیرتان فکر کنید. حق با آقای خامنهای نبود؟
«مهدی مولایی»
هدایت شده از سلاطین هشتادونود🗿 (رقیه)
خبر بد برای آمریکایی ها!
پاسدارهامون افطار کردن :)
از الان به بعد بیشتر سرویس میشید.
رو به اون بیشرفی که خوشحالی
میکنه بابت حمله ترامپ و نتانیابو ،
و اون احمقی که میگه مدرسهی میناب
پایگاه نظامی بوده و سپاهیا اونجا بودن ،
و اون نفهم های بی غیرتی که
وسط خیابون جشن گرفتن و میرقصن ،
به کوری چشمتون رهبر معظم انقلاب
در صحت و سلامتی کامل به سر میبرن ،
و تا ما جان در بدن داریم هرگز اجازه
نمیدیم کشورمون ، به دست همچین
آدم های رذل و پستی بیوفته ،
آرزوهاتون رو با خودتون به گور میبرین .
خدا با ماست و شیطان با شما ،
تمام جهان خواهند دید که پیروز نهایی
این نبرد چه کسی خواهد بود و
چه کسی به زانو خواهد افتاد .
[ إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم ]
روحا ؛