هدایت شده از محبین
یه نکته مهم :
چهارمین جنگ رو در ایران داریم میگذرونیم ولی هنوز یاد نگرفتیم عکس نگیریم، هر جا انفجار میشه صد تا تصویر ازش در میاد، بیاین تو هر گروهی هستین این رو جا بندازین که هرگز از انفجار ها عکس ارسال نکنیم
حتی برای افراد در گروه شخصی
حتی تو چت خصوصی
#فور_واجب
@ir_mohebin
این نهایتِ بدبختیِ ماست
که چشم در اختیار ما نباشد
و ما در اختیار چشم باشیم !
- شهیدمطهری -
هدایت شده از محبین
AudioLabافشاگری آقای حامد کاشانی_232623934.mp3
زمان:
حجم:
2.3M
استاد حامد کاشانی درباره فشار برخی مسئولین برای تسلیم مقابل دشمن!!!
تا امروز، خیابان نگذاشته است
«خیابان نمی گذارد». تصمیم گرفته شود
#پیشنهاد_دانلود
@ir_mohebin
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسینیه خراب شده. من سوگ مکان دارم. حسینیهام درد میکند. حسینیهام تیر میکشد. کسی مرا به کشوردوست ببرد…