بمونه به یادگار از شهدا..
یه نامه، حَنا، گلِ خشکشده، چندتادونه شکلات، چفیه و تسبیحِ متبرك.
خیلی دیدم، تو حرمِ ائمه به یادمون بودین، دمتون گرم بامراما، خیلیها ممکنه جامونده باشه.
از این به بعد لینک پیامشو پیویم یا ناشناس بفرستید که منم ببینم:))
انشاءالله لطفتون رو جبران میکنم.🤍
هدایت شده از "منِ من."
سلام بر آنان که زخم های ما را دیدند،
و تبر به دست نگرفتند
بلکه خم شدند و آنها را بوسیدند.