گاهی وقتا هم فقط نیاز داری بدون هیچ حرفی در آغوش گرفته بشی.
بدونِ حرفهایِ الکی.
بدونِ "درکت میکنم های متعدد."
حتی بدونِ همدردی.
گاهی فقط آغوش جوابه.
قدیما اینطوری نبودم، جدیدا خیلی خودم رو با بقیه مقایسه میکنم و این قضیه واقعا اذیتم میکنه و اعتماد بهنفسِ نداشتم رو میاره پایین.
هِزارویكشَب*
اگه امیدی به زمین نیست، به آسمون نگاه کن.
امید، سبز شدن، جوونه زدن.
بچهها امید اگه نباشه هیچی نیست.
بدونِ امید شما حتی سادهترین کارها مثل نفس کشیدنم براتون سخت میشه.
نذارید امید درونتون بمیره.
https://abzarek.ir/service-p/msg/2010099
هدفهاتون، مهمترینهاشو برام اینجا بنویس. <صحبتدیگهای هم داری درخدمتتم.>