eitaa logo
هِزارویك‌شَب*
2هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
565 ویدیو
16 فایل
غصه‌ات پایان ندارد، در هزارویك‌شب ِمن. - شیفته‌ی شعر و ادبیات، فلسفه، گیاه. خسته، تهی، ملول، ولی همچنان صورتی. "دلداده‌ی حضرتِ عباس:)" https://abzarek.ir/service-p/msg/4056365 برایِ حرف‌های «تو». - سنجاق‌شده‌ها رو بخون.
مشاهده در ایتا
دانلود
ننه ام‌البنین جلوی همه شرمندم... کل زندگیم غمه جون خودم مجبوری میخندم:))
برفِ امشب اینطوری بود که : من در نمی‌زنم، میام با لگد:)))
" اَز مَن مَنی ماند،که دیگر شوقِ چیزی ندارد."
برای امروز هنوز برنامه‌ریزی نکردم.
ولی خب ان‌شاءالله امروز برسم به کارایی که مشخصشون کردم⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩.
اگه برف رو زمین مینشست قطعا آدمِ خوشحال تری بودم.
هِزارویك‌شَب*
قفلی بچه‌ها، قفلی.