هِزارویكشَب*
*/
قبول دارید کتابِرفیقِشهید یهجور دیگه آدم و لبخندی میکنه؟
هدایت شده از خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
فکر کنم من و رزالین این دو روز اندازهی کل عمرمون دراما تجربه کردیم، خدا بخیر کنه. :)))))))