هدایت شده از خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
چقدر دردناکه، اینکه هرجا که باشی تو هر زمینه ای و هر مکانی، حتی اگه سرت تو کار خودت باشه و تو مسیر خودت در حال قدم برداشتن باشی، بازم یه عده آدم پیدا میشن که برات حاشیه درست کنن و پشت سرت حرف بزنن، و چقدر این آدم ها منزجرکننده هستن، هرجا دیدینشون ازشون چند کیلومتر فاصله بگیرید.