هدایت شده از مَگنولیآ؛
وایایییییییی ببینین کی اینجا ³⁰⁰ تایی شدههههههه رزآلین عزیزم بهت تبریک میگم و امیدوارم خیلی خیلی زود 1k شدنت رو ببینیم✨💕
[https://eitaa.com/kim_rosalin]
هِزارویكشَب*
وایایییییییی ببینین کی اینجا ³⁰⁰ تایی شدههههههه رزآلین عزیزم بهت تبریک میگم و امیدوارم خیلی خیلی زود
من واقعا مچکرم ییسوکشیِ عزیزمم😭😭
هدایت شده از خانهانتهایِخیابانِ۲۴۵؛
این آدمایی که بیست میشن مغرور میشن وای وای دلم میخواد کتک شون بزنم، خب بیست شدی که شدی تلاش کردی و نتیجه گرفتی چرا مغرور میشی به خودتتت زننن ؟