هِزارویكشَب*
#روحنواز این سالا کُجآ بودي ؟ : )))))))💚
وای این موزیكِ جدید ِ جنابِ قلیچ >>>
وصف احوالمن افتاد ؛
به دستان ِ قلم . .
من نوشتم كه غمی نیست
بخوان: سخت گذشت !
دیننذپذا داران داران دیرین دیذرای تیتلخ نا ما من نا(چیزی نیست دارم حرف پاکستانی معلی رو میگم ✓ )
هِزارویكشَب*
آقا شما همه برگشتید از جشن ، من تازه دارم میرم 😂🕶 !
آقا بعد از یه روز ، سلامِ جانانه !🌚:]