هِزارویكشَب*
اگر میلیونها نفر دوستت داشتند، من یکی از آنها بودم.
اگر یکنفر دوستتداشت، من او بودم.
و اگر هیچکس دوستت نداشت، من مُردهام.
- از میان نامههای فرانتس کافکا ؛
اگر دلخوری از من دارید ، حتی ذرهای ، حتما بهم بگید.
خلاصه حلال کُنید رفقا:))
@Rosaalin
توی دعاهاتونم بندهٔ حقیرُ فراموش نکنید )🖤
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه معجرهٔ امشبِ محفلُ ندیدید ، ببینید حتما . . . :))