میخونن شاه ما کاوه آهنگر است بعد کاوه کی بوده؟کسی که علیه ظلم شاه زمان خودش ایستاده:)))
سلطان تناقضات پیدرپی.
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اصلا چه معنی میده چیزی رایگان باشه؟ گرون کنید مردم بریزن بیرون چند نفر کشته شن یکم پول بریزن به کارت ما.
@sebastin🇮🇷
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
اصلا چه معنی میده چیزی رایگان باشه؟ گرون کنید مردم بریزن بیرون چند نفر کشته شن یکم پول بریزن به کار
بعد این خیلی برام جالب بود، تو یکی دیگه از مصاحبههاشون برای اینکه زدن زیرساختارو توجیه کنن میگفتن مگه پول اون زیرساختا میره تو جیب مردم؟ یکی نبود بگه خب نافهم اگر خراب بشه دوباره همین مردم باید پول درست شدنش و بدن، اینم مغالطهش همونه، یه کار خوب و برای شما زشتسازی میکنن تا شما از اون کار خوب متنفر شی، خب که چی؟ همینطوری اینهمه سال آدمارو از کشورشون متنفر کردن و به کشورشون گفتن خرابشده.
اول که زیرساخت نداشتیم تو عصر حجر بودیم، حالا زیرساخت داریم؟ نه پولش نمیره تو جیب مردم میره عراق و سوریه، اوه ثابت شد نمیره عراق و سوریه؟ بگیم خب که چی به مردم چه نفعی میرسونه؟ بعد عه گند حرفامون خیلی دراومد، دولت و اینا یه کار درست کردن بگیم یعنی چی کار درست انجام دادین باید میذاشتین همونطوری بمونه:)))
مغالطه در مغالطه.
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
اصلا چه معنی میده چیزی رایگان باشه؟ گرون کنید مردم بریزن بیرون چند نفر کشته شن یکم پول بریزن به کار
چیشد؟ زیرساخت نداشتیم که؟ حالا مترو شد زیرساخت؟:)))
عجب.
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
اصلا چه معنی میده چیزی رایگان باشه؟ گرون کنید مردم بریزن بیرون چند نفر کشته شن یکم پول بریزن به کار
یه کانال زدم که تراوشات ذهنی اینجوریمو اونجا بگم، جامعتر و کاملتر و با یه زبون دیگه، اینجا خیلی فضاش گوگولی و نازه و فکر نمیکنم چنین چیزایی رو اینجا بطلبه.
تصمیم گرفتم جداش کنم چون به نظرم اینطوری بهتر بود
هدایت شده از •آیه•
آیه/نشانه شاید هم خانه!
خانهی دوم من، جایی برای تراوشات ذهنی گاه و بیگاه، حرفهای زده و نزدهی بحثبرانگیز، گاهی تند گاهی ملیح.
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
آیه/نشانه شاید هم خانه! خانهی دوم من، جایی برای تراوشات ذهنی گاه و بیگاه، حرفهای زده و نزدهی بحث
گفتم اسم آیهرو خیلی دوست دارم؟ اگر یه روزی دختردار بشم اسمشو میذارم آیه:)
خیلی وقت بود میخواستم چنین کانالی بزنم ولی نمیزدم چون از تبعاتش میترسیدم🦦