مردم ایران واقعا عجیبن، من اگه یه جامعهشناس بودم میرفتم روشون تحقیق میکردم چی میشه یه سری آدم وجود دارن که وقتی احتمال جنگ میدن بجای اینکه پاشن از کشور برن بیرون میریزن تو خیابونا و پرچم کشورشونو دست میگیرن.
عادت کردن به جنگ یکی از چیزایی بود که هیچوقت فکر نمیکردم تو ۲۰ سالگی برام اتفاق بیوفته.
بچهها شماهام وقتی میخواین از یه ظرف استفاده کنین، قبلش بوش میکنین یا فقط من روانیم؟
- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
هیچی سلامتی، مثل همیشه دارن همو زخمی و خونین و مالین می کنن. نه بابا، بچهای مگه! آتش بس هنوز سر جاش
هیچی سلامتی، آتش بس و به زور نگه داشتیم.
تو خاورمیانه قبل ساعت ۱۲ خوابیدی که خوابیدی وگرنه چنان اتفاقاتی میوفته یه راست تا هفت و هشت صبح بیدار نگهت میداره.