- Innate Domain🇱🇧🇮🇷.
از بیرون داره بوی اسفند میاد، این مداحی پخش میشه، صدای خندهی بچه کوچیکا میاد، من دارم به بین الحرمین فکر میکنم، بین الحرمینی که جونمی میدم برای یه لحظه دیدن دوتا گنبد خوشگل و زیر لب میخونم:
صفا و مروه دیدهام، گرده حرم دویدهام
هیچ کجا برای من کرب و بلا نمیشود :)
برای تیم مذاکره کننده فحش گذاشتن که بیان با مردم درمورد مذاکره حرف بزنن؟
خیلی جالبه، میگن به توییتا و حرفای دشمن اعتنا نکنین، چمیدونم داره چرت میگه و میخواد اتحاد مقدس مارو خراب کنه، دادا تو بیا حرف بزن، خره هرکی به توییتا و حرفای دشمن اعتنا کنه🦦
یه وقت زشت نباشه یک ماهه مردم یه کارت به کارت ساده نمیتونن انجام بدنا:))))
اینم میخواین تو متن مذاکره عزتمندانتون بچپونین که انقد به زیرساختای بانکی حمله نکنن!
به مناسبت مختار، یه جملهای تو فیلم خیلی دلمو میسوزونه، هیچوقت فکر نمیکردم درکش کنم، لحظهای که ابراهیم بن مالک با یاراش کنار فرات وایساده و میگه:
ما ترک خانه و کاشانه نکردهایم که غنیمت به دست آوریم، ما در پی مرهمی آمدهایم که جراحتهای دلمان را درمان کند، فرات شاهد اشکهای ماست، ما به قصاص خون امام شهیدمان برخواستهایم.
میدونین چرا امامهای بعد از امام حسین همگی مسموم شدن و در خفا شهیدشون کردن؟ مثل امام حسین مصلح نشدن، چون مختار هزینهی امام کشی رو برد بالا!
حکومتیای بعد از مختار میترسیدن اگر امامهارو اونطوری بکشن یکی مثل مختار دوباره برعلیهشون قیام کنه، اونطوری نابودشون کنه و به زیر بکشتشون، برای همین امامارو در خفا مسموم میکردن طوری که هیچکس نفهمه، حالا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل:)