eitaa logo
« جهاد تبیین » شیخ قمی | درسنامه تخصصی مبلغین | محسن مجتهدزاده
25هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
4.4هزار ویدیو
369 فایل
اسرائیل☠️ شیطان666👹 است= israel666@ 📨ارسال پیام به شیخ قمی: @SheijQomi_tablighgharb 09383676609 فقط پیامک 🚫تماس= بلاک🚫 🟢 تلگرام: https://t.me/SheikhQomi 🔴کانال آپارات www.aparat.com/sheijqomi 💠حمایت مالی 💳↙️ @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
خبر مرگ با این دیشهای ماهواره تبدیل به فتنه شهریور و مرگ صدهانفر و صدها میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و شخصی مردم شد سواد رسانه ام آرزوست.... 📍تهران خیابان استاد معین ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
کتابهای سمی در باغ کتاب اینها قراره نسل آینده مارا با الهام از این الگوها بگیره ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
این دوتا هم از مشاهیر هستند بدون حجاب برای الگوی نسل جوان با ادبیات جذاب به خورد بچه هامون میدهند ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
اینهم ادبیات داستانی انیمه Anime ادبیات چاپ شده با ژانرهای بعضا اروتیک ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
♨️حقیقتا ۱۴۰۱ سال بسیار تلخی بود برای کشورمان که با دروغ بزرگ و رمز مهسا امینی به فتنه و آشوب سنگینی مبتلا شد! 📍شاید هنوز قضاوت درمورد ابعاد شخصیتی مبهم صرفا باتوجه به انتشار چند قطعه تصویر و فیلم رقاصی، زود باشد و در آینده‌ای نزدیک اسناد بیشتری از زندگی شخصی او افشا و منتشر شود؛ اما هرچه هست نمی‌توان باور کرد که یک فرد با ابعاد روحی معمولی، دستمایه‌ای شده باشد برای آزاد کردن این حجم از ضلالت و انرژی شیطانی! 📍همانطور که پراکنده شدن نورانیت و عطر الهی پس از شهادت محسن حججی، صرفا بخاطر انتشار چند تصویر و فیلم نبود و بعدها بررسی بیشتر ابعاد شخصیتی و روحی این شهید والامقام، حاکی شد از این که چرا "چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد"(رهبر انقلاب ۹۶/۵/۳۰) پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی‌سر! چون شیشه‌ عطری که درش گم شده باشد 📍البته نمی‌دانم قراردادن این دو تصویر در کنارهم و یا قیاس با کار درستی است یا نه؛ اما هرچه هست می‌توان تفاوت را احساس کرد که مرگ یکی چگونه توانست موجب ناامنی و گسیختگی اجتماعی شود، شهادت دیگری موجب امنیت و اتحاد اجتماعی! 🧠⚔️علوم و جنگ شناختی|جوانی @Cwarfare ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
گوانتانامو در آمریکا برای افغانستان کارکرد گلاسکو در انگلیس برای ایران را داشته مرکز تخصصی تربیت رهبران نوکر غرب ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
نقد علمی حقوقی «لایحه حجاب و‌عفاف» توسط حجه الاسلام مجتهدزاده حقوقدان ➖دادستان سابق دادگاه ویژه قم و ➖قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور این نقد تخصصی عالمانه را از دست ندهید 👇👇👇 بخش اول https://eitaa.com/Israel666/1379 بخش دوم https://eitaa.com/Israel666/1380 ➖➖➖➖ کانال سخنرانی جهاد تبیین | حمایت مالی 🆔 @Tablighgharb
تحلیل لایحه « حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» که به پیشنهاد شماره ۱۰۰/۶۷۹۷/۹۰۰۰ مورخ ۷/۲/۱۴۰۲ قوه قضائیه در جلسه ۲۷/۲/ ۱۴۰۲ هیئت وزیران با قید فوریت با پانزده ماده و ده تبصره به تصویب رسیده وطی نامه شماره ۳۴۴۳۱/۶۱۲۳۶- ۳۱/۲/۱۴۰۲ / برای انجام تشریفات قانونی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده است به شرح ذیل مورد بررسی قرار می گیرد؛ مقدمه امروز وضع قانون به عنوان یک فن و هنر شناخته می شود و ماحصل تقنین به مانند یک اثر هنری ارزشمند و دقیق است یکی از اصولی که ضامن فهم صحیح قانون و اجرای حداکثری ان می باشد اصل شفافیت و صراحت قانون است هرچه قانون شفاف تر و صریح تر و گویا تر باشد عمر بیشتری نموده و از تغییر و تفسیر در امان خواهد بود. بر این اساس بند ۹ سیاست های کلی نظام قانون گذاری مصوب ۲/۷ /۱۳۹۸ بر رعایت اصول قانون گذاری و قانون نویسی و تعیین سازوکار برای انطباق وقایع  و طرح های قانونی با تاکید برشفافیت و عدم ابهام قانون اشاره دارد. در واقع جهت تضمین توجه و احترام به قانون و اجرای عملی آن بایستی عموم مردم آن را درک کنند و عذری بر عدم اجرای آن باقی نگذارند. عدم اجرای احکام واجب الهی یا مسامحه در اجرای آن گناهی است فردی و اجتماعی. زمانی که فرد مرتکب ترک واجب یا انجام حرامی در حریم خصوصی خود می شود٬ مرتکب گناه فردی شده و فقط از سوی خداوند متعال بازخواست و اگر توبه نکند مجازات اخروی خواهد داشت. ولی اگر همان گناه را در بین مسلمین و علنی انجام دهد به لحاظ قبح شکنی٬ ترویج و اشاعه معصیت، مجازات خواهد داشت. به عنوان نمونه ٬ اگر کسی در منزل خود روزه خواری کند مرتکب معصیت شده و باید کفاره بپردازد مگر ان که عذر موجه داشته باشد اگر همان فرد در بین مردم ( ملأ عام) مرتکب روزه خواری شود و عذر شرعی نداشته باشد برای ارتکاب روزه خواری یک تعزیر و برای قداست شکنی در جامعه تعزیر دیگری خواهد داشت. در مورد حجاب و عفاف نیز همین قاعده جاری است. بنابراین کسی حق ندارد در جامعه واجبات دینی یا هنجارهای قانونی را به لحاظ اغراض شخصی یا سیاسی  نقض نماید. بدیهی است در جرائم مصرح در شرع مقدس اسلام٬ آموزش های لازم و زیرساخت‌های ارتقای فکری و معرفتی همراه با جرم انگاری ضروری است. بررسی لایحه عفاف و حجاب با گذشت ۴۴ سال از انقلاب پرشکوه اسلامی با وجود محیط های مساعد برای رشد فضائل اخلاقی لیکن زیرساخت های فرهنگی متناسب با زمان، ارتقای لازم نداشته است. انتظار می رفت رسانه ملی - آموزش و پرورش- دانشگاه ها- سازمان های فرهنگی و تبلیغی مطابق ظرفیت و امکانات خود برنامه ریزی کامل و جامعی برای رشد فضائل اخلاقی در جامعه تدوین نمایند لکن چنین امری ملاحظه نمی شود و عقب ماندگی آن به دلائل مختلف مبرهن می باشد. در موضوع حجاب و عفاف نیز که کاملا با معارف دینی و تقوای شخصی و اجتماعی مرتبط است دستگاه های ذیربط و خانواده ها کوتاهی هایی داشته اند و علی رغم شتاب پرتاب شبهات در افکار نسل های جدید از سوی فضای مجازی که  به مثابه قتلگاهی عمل کرده است موضوع حجاب و عفاف به شکل تقلیدی و سنتی می باشد که لازم است همه مرتبطین تربیتی اعم از خانواده ها و دستگاه های ذیربط به نحو شبانه روزی کاستی ها را جبران نموده و با ارتقای فضائ اخلاقی موضوع تعیین مجازات برای چنین اموری منتفی گردد. بررسی مواد این لایحه: در این لایحه به "هنجار اجتماعی از جمله حجاب" اشاره دارد. در ماده یک آمده است: ماده ۱.«...... اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به نقض هنجارهای اجتماعی از جمله کشف حجاب می نمایند.....» در این ماده به جای تعریف جرم به نقض هنجارهای اجتماعی اشاره شده که بسیار کلی است و شامل موارد زیادی است که در این ماده علی رغم اختصاص مواد آن به حجاب و عفاف٬ حجاب را به عنوان نمونه و یکی از مصادیق نقض هنجار ذکر کرده است. تعریف جرم اولا در میان حقوق دانان کیفری معاصر کمتر کسی تردیدی در ضرورت ارائه تعریف رسمی و قانونی برای جرم در نظم حقوقیِ نوشته، ابراز می دارد. این موضوع در شرع مقدس اسلام به عنوان ضرورت بیان قُبح و زشتی اعمال ذکر گردیده که تا قُبح عمل ذکر نگردد مجازاتی برای آن تعیین نخواهد شد. اصل قانونی بودن جرم و مجازات به عنوان یکی از حقوق بنیادین بشری در کشورها شناخته شده که قاعده قبح عقاب بلابیان٬ قاعده ای منطقی و عقلایی است و بر این اساس در ابتدای هر لایحه یا طرحی برای جرم انگاری حدود و ثغور و مصادیق و مفاهیمِ آن جرم، کاملا واضح و روشن به نحوی که برای عموم٬ قابل فهم باشد باید تبیین گردد. در واقع در لایحه کشف حجاب باید تعریفی جامع از همه انواع مصادیق آن آورده شود که مانع ورود مصادیقی غیر مرتبط در دامنه و قلمرو ان گردد همچنین استثنائاتی که در شرع مقدس برای کودکان، مجانین٬ پیرزن ها و روستاییان در نظر گرفته شده است، آورده شود. ادامه👇