eitaa logo
اندیشکده راهبردی جهاد تبیین شیخ قمی | محسن مجتهدزاده
29.9هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
7.8هزار ویدیو
618 فایل
💥محتوای این کانال #رصد_اخبار برای اساتید جهادتبیین است. ➖➖ 💠 کانال اصلی شیخ قمی: 🆔 @TablighGharb 📨ارسال پیام به شیخ قمی: @SheijQomi_tablighgharb 09383676609 فقط پیامک 🔴کانال آپارات www.aparat.com/sheijqomi 💠حمایت مالی 💳↙️ @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻‌‌‌ بیانیه نمایندگان خطاب به مردم و هیأت رئیسه مجلس: ۷ تیر ماه به مجلس مراجعه می‌کنیم، اگر مجلس باز نشده باشد همان‌جا با مردم جلسه می‌گیریم 🔹️ملت مبعوث‌شده پرشور، باوفا و باشرف ایران اسلامی! 🔹به روح پرفتوح قائد شهید امت و شهدای عزیز جنگ رمضان درود می‌فرستیم و در برابر عظمت شما ملت مبعوث شده به درگاه خداوند سبحان سجده شکر به جا آورده و از خداوند متعال توفیق عزاداری در ایام عزای سید و سالار شهیدان را خواستاریم. 🔹حدود چهار ماه است که شما در خیابان اقامه حق می‌کنید و مجلس شورای اسلامی به دلایلی نامعلوم تعطیل و از انجام کامل وظایفش در قبال ملت بازداشته شده و بخش عمده وظایف نظارتی و تقنینی نمایندگان شما در اثر عدم برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در فراهم کردن بستر لازم نقش آفرینی نمایندگان توسط هیئت رئیسه بر زمین مانده و همواره مورد اعتراض و مطالبه شما قرار گرفته است. 🔹تعطیلی بی‌سابقه چهارماهه خانه ملت، علی‌رغم صدور پیام امام خامنه‌ای عزیز خطاب به مجلس و تأکید بر الگو گرفتن از مردم در میدان و لزوم کار و تلاش بیشتر، باز هم استمرار یافت! 🔹اکنون علی‌رغم امضای تفاهم‌نامه و واهی شدن بهانه ‌های بسته ماندن مجلس، همچنان اراده‌ مستحکمی در هیئت رئیسه برای شروع فعالیت مجدد خانه ملت و شروع جلسات دیده نمی‌شود. 🔹ما نمایندگان در طول مدت بسته نگاه داشتن مجلس، تمام تلاش خود را برای حل این موضوع بدون مخالفت علنی به عمل آوردیم، لکن اکنون با توجه به شرایط فوق‌العاده حساس مرتبط با مسائل مهم کشور از جمله وضعیت اقتصادی و مذاکرات مربوط به توافق با دشمن آمریکایی_صهیونیستی که علی الاصول رضایت مقام معظم رهبری را جلب ننموده لکن ایشان حسب ظرفیت‌های موجود اجازه امضای یادداشت تفاهم را میان روسای جمهور ایران و آمریکا داده‌اند، اما تاکید نموده‌اند که اکنون زمان نظارت دقیق جهت تحقق شروط محورهای یادداشت تفاهم است، لذا مطابق وظیفه قانونی و شرعی مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف نظارتی خصوصا طبق اصل ۷۷ و ۱۲۵ به نمایندگی از ملت اعلام می‌کنیم، از آنجا که جز اقدام عملی راهی نمانده ساعت ۸ صبح یکشنبه ۷ تیرماه، طبق روال گذشته، جهت تشکیل صحن در مجلس حضور خواهیم یافت تا صدای مقتدر ملت مبعوث شده در دفاع از امام و امت امام از تریبون‌های مجلس شنیده شود. 🔸اسامی امضاکنندگان این بیانیه تا لحظه انتشار: ۱. حمید رسایی/ تهران ۲. سید مرتضی محمودی/ تهران ۳. فاطمه محمدبیگی/ قزوین ۴. محمد حسین محمدی/ سلسله دلفان ۵. روح الله ایزدخواه/ تهران ۶. کامران غضنفری/ تهران ۷. محمد تقی نقدعلی/ خمینی‌شهر ۸. مهدی کوچک‌زاده/ تهران ۹. حسین صمصامی/ تهران ۱۰. اسماعیل سیاوشی/ فریدن ۱۱. احمد آریایی نژاد/ ملایر ۱۲. محمد رستمی/ نیشابور ۱۳. عباس گلرو/ سمنان ۱۴. محمدرضا احمدی سنگر/ رشت ۱۵. علی‌اصغر نخعی‌راد/ مشهد ۱۶. رسول بخشی دستجردی/ اصفهان ۱۷. ابوالفضل ابوترابی/ نجف‌آباد ۱۸. محمد سبزی/ ساوه ۱۹. ابوالقاسم جراره/ تهران ۲۰. فاطمه جراره/ بندرعباس ۲۱. مصطفی طاهری/ زنجان ۲۲. بیژن نوباوه/ تهران ۲۳. قاسم روانبخش/ قم ۲۴. احمد راستینه/ شهرکرد ۲۵. احمد عجم/ شاهرود ۲۶. سید اسماعیل حسینی/ شیراز ۲۷. احمد پولادی/ لنجان ۲۸. زینب قیصری/ تهران ۲۹. علی‌اکبر علیزاده/ دامغان ۳۰، زهره سادات لاجوردی/ تهران ۳۱. علی‌اصغر باقرزاده/ بابلسر این اسامی در حال بروزرسانی است.
⭕️اگر واقعاً فکر میکنید همتی یک لباسِ بهتر نداشت که بپوشد،ساده اید این جریان با ولیچر به مذاکره میرفتند اینها به شدت با زبان دیپلماسی آشنا هستند نمادها معنا دارند: ویلچر👈 پذیرش شکست کت کهنه چروک👈 شکست اقتصادی این ادامه همون گفتمان پزشکیان هست که هیچی نداریم و...
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢استاد عالی | ورود فرد بی‌حجاب به مجلس روضه شکستن حرمت مجلس امام حسین است. ┄┄┅┅┅❅
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞️خوش‌چشم: ریشه مهم است. در پاسخ به فردوسی‌پور: در سمت بچه‌های میناب هستم نه آمریکا.
خدایا امام زمان می‌خواهیم ندا آمد هر وقت رهبرتون امنیت داشت بعد بیا مذاکره کنیم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشک عراقی : چرا امریکا شرکت های دارویی ایران را بمباران کرد و اهمیت این چه بود . بیایید تجربه ام را بگویم
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
عمان: گفتگوهای سازنده‌ای درباره «تفاهم‌نامه» و تنگه هرمز با هیئت ایرانی داشتیم 🔹 وزیر خارجه عمان گفت‌وگوهای خود با هیئت ایران به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس اسلامی ایران به عمان را سازنده توصیف کرد و گفت: در دیدار با قالیباف و عراقچی، گفتگوهای سازنده‌ای درباره تفاهم‌نامه، به‌ویژه در خصوص «تنگه هرمز» داشتیم. 🔹 وزیر خارجه عمان تاکید کرد بر پایبندی خود به حقوق بین‌الملل و تضمین عبور ایمن کشتی‌ها، تأکید کردیم. @TasnimNews
هدایت شده از خبرگزاری فارس
بدر البوسعیدی: با قالیباف و عراقچی درباره تنگه هرمز صحبت کردم 🔹 وزیر خارجه عمان بامداد سه‌شنبه گفت که در دیدار با رئیس مجلس و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، بر تعهد به قوانین بین‌المللی و عبور بدون عوارض از تنگه هرمز تأکید کرده است. @Farsna
تفاوت فارس و تسنیم را در روش مخابره دو‌خبر فوق ببینید.... دم فارس گرم
آیا «نقد دستاوردهای میدان در دیپلماسی» واقعاً در حال وقوع است؟ مقدمه در فضای سیاسی کشور، مدافعان مذاکرات با آمریکا را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد. تفکیک این دو دسته اهمیت فراوانی دارد؛ زیرا هر دو از مذاکره دفاع می‌کنند، اما مبانی فکری و اهداف آنان یکسان نیست. دسته نخست، اساساً معتقدند که مشکل اصلی جمهوری اسلامی با آمریکا باید حل شود. از نگاه آنان، تنش میان ایران و آمریکا ریشه بسیاری از مشکلات کشور است و راه‌حل اصلی نیز حرکت از وضعیت تقابل به سمت تعامل، سازش و عادی‌سازی روابط است. در این نگاه، مذاکره صرفاً یک ابزار نیست، بلکه یک راهبرد کلان برای تغییر مناسبات جمهوری اسلامی با غرب محسوب می‌شود. دسته دوم، مدعی هستند که به مبانی انقلاب اسلامی و شعارهای ضد استکباری پایبندند، اما معتقدند دستاوردهای میدان باید در عرصه دیپلماسی تثبیت و به نتیجه سیاسی تبدیل شود. آنان می‌گویند هدفشان تغییر راهبرد جمهوری اسلامی نیست، بلکه صرفاً در حال «نقد کردن دستاوردهای میدان در دیپلماسی» هستند. بحث اصلی این نوشتار ناظر به دسته دوم است. --- دسته اول؛ طرفداران تغییر پارادایم این جریان معتقد است که نزدیکی به آمریکا می‌تواند زمینه حل مشکلات کشور را فراهم کند. بر همین اساس، حاضر است برای عادی‌سازی روابط، بخشی از مواضع پیشین جمهوری اسلامی را تعدیل کند. مشکل اصلی این دیدگاه آن است که با تجربه تاریخی دهه‌های گذشته سازگار نیست. بسیاری از کشورهایی که به امید حل مشکلات خود به آمریکا نزدیک شدند، نه تنها به استقلال و پیشرفت بیشتر دست نیافتند، بلکه در مواردی با بحران‌های جدید سیاسی، امنیتی و اقتصادی مواجه شدند. از سوی دیگر، برای توجیه این رویکرد، معمولاً تصویری از ناتوانی داخلی ارائه می‌شود؛ گویی کشور هیچ راهی جز عقب‌نشینی و پذیرش خواسته‌های طرف مقابل ندارد. این همان چیزی است که رهبر انقلاب بارها از آن به عنوان «خطای محاسباتی» یاد کرده‌اند؛ یعنی بزرگ‌نمایی قدرت دشمن و کوچک شمردن ظرفیت‌های داخلی. --- دسته دوم؛ مدعیان نقد دستاوردهای میدان در دیپلماسی این جریان می‌گوید ما همچنان به اصول انقلاب معتقدیم، همچنان آمریکا را دشمن می‌دانیم، همچنان به مقاومت اعتقاد داریم، اما برای بهره‌برداری از دستاوردهای میدان ناچاریم وارد مذاکره شویم. البته ادعای ضرورت نقد کردن دستاوردهای میدان جنگ با دیپلماسی، ادعای غیرعلمی و باطلی هست و دقیقاً همین یکی از خطاهای محاسباتی این گروه دلسوز هست که به مذاکره با آمریکا دل بسته اند. 👇کلیک کن👇 🔶اینجا مفصل گفتیم 🔶 در ظاهر، این ادعا با دسته اول تفاوت دارد. اما درباره این ادعا پرسش‌های جدی وجود دارد که بدون پاسخ به آنها نمی‌توان با اطمینان این تحلیل را پذیرفت. ▪️پرسش های کلیدی از تیم مذاکره کننده با آمریکا ▪️ 👇 👇 👇▪️ادامه در پست بعدی▪️👇